25. Kom maar achterop bij mij - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu 25. Kom maar achterop bij mij - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

25. Kom maar achterop bij mij

Blijf op de hoogte en volg Marijke

07 December 2017 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Een highlight van Vietnam is een tour per motor over de Hai Van pas. Je hebt dan aan de ene kant de bergen en aan de andere kant uitzicht over zee. Als je Top Gear kijkt, heb je hier vast van gehoord. Ik kijk geen Top Gear, maar Google is mijn vriend en zodoende kwam de pas ook op mijn lijstje van wat ik wilde doen in Vietnam. Omdat je in Vietnam geen gemotoriseerd voertuig mag rijden zonder Vietnamees rijbewijs en ik het niet echt zag zitten om en illegaal (maar ze controleren niet) en met 0 ervaring in motorrijden de pas te doen moest er een plan B komen. Ik boekte een easy rider tour, zodat ik achterop de motor van een goed Engels sprekende gids toch de pas kon doen. De backpack werd achterop geladen en daar gingen we. Ik begrijp inmiddels waarom mensen hun motorrijbewijs halen. Ultiem gevoel van vrijheid, de wind door je haar, fantastisch uitzicht en ook nog stoppen waar je maar wilt. Wat wil een mens nog meer?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Spraakwaterval op reis!

Actief sinds 10 Dec. 2015
Verslag gelezen: 930
Totaal aantal bezoekers 124154

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Roadtrip Nederland

31 Augustus 2019 - 27 September 2019

Patagonië 2019

29 September 2017 - 30 December 2017

Zuid-Oost Azië

19 December 2015 - 16 Januari 2016

Kia Ora!

Landen bezocht: