2. Lukla - Reisverslag uit Lainchaur, Nepal van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu 2. Lukla - Reisverslag uit Lainchaur, Nepal van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

2. Lukla

Blijf op de hoogte en volg Marijke

02 Oktober 2017 | Nepal, Lainchaur

Vandaag hadden we meeting met de gids, werden onze spullen gecontroleerd en kochten we de laatste warme spullen. Het is echt wel gek om in je tanktop en korte broek op jacht te gaan naar een muts en donsjas (bewust niet meegenomen) en een regenbroek (stond soort van niet op mijn paklijst en blijkbaar had ik in mijn hoofd dat het niet gaat regenen). Tel daar een flinke oefening in afdingen bij op en je kunt je voorstellen dat het zweet op mijn rug stond.
Later ging ik nog 'even' roepies opnemen. Het ene apparaat wilde niet, het volgende gaf een error, maar gaf niet aan wat er mis ging. Uit het niets stond er een medewerker van de bank - althans dat denk ik- achter me. Hij gaf aan dat het automaat maar maximaal 20 duizend roepie tegelijk kan uitgeven. Laat ik nou net 30 duizend willen pinnen. Met mijn Westerse logica mis ik dan dat het erboven staat, maar dat is blijkbaar niet gebruikelijk hier.
Nu zit ik op bed in mijn best wel warme kamer even te bloggen. Buiten is het fijner, maar omdat ik ondanks anti-muggen spul inmiddels de trotse eigenaar ben van 15 muggenbeten waarvan 5 met een mooie blaar erop maar even niet... Ik heb net mijn bagage gescheiden in 2 groepen. 1 met 'mee berg op' die weer verdeeld moest worden in hand- en dragerbagage en de andere met 'blijft in opslag van hotel'. Morgen om 5.15u moeten we klaar staan om naar het vliegveld gebracht te worden. Daar nemen we de eerste vlucht om 7.30u en zal het avontuur beginnen. Mount Everest, ik kom eraan!

  • 02 Oktober 2017 - 17:42

    Kaya:

    Hoi marijke,

    Wat super leuk om je op deze manier te kunnen volgen! En wat schrijf je leuk! Heel veel succes met je Mount Everst tocht!

    Geniet!!

    Groetjes Kaya

  • 02 Oktober 2017 - 20:01

    Ina Bodbijl:

    Stoere dochter, ik ben supertrots op je, geniet van dit avontuur! Groetjes, mam

  • 02 Oktober 2017 - 20:01

    Ina Bodbijl:

    Stoere dochter, ik ben supertrots op je, geniet van dit avontuur! Groetjes, mam

  • 02 Oktober 2017 - 20:01

    Ina Bodbijl:

    Stoere dochter, ik ben supertrots op je, geniet van dit avontuur! Groetjes, mam

  • 03 Oktober 2017 - 08:01

    Wendy:

    Heel veel succes en plezier op de Mount Everest. Zet 'm op en vergeet niet te genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Spraakwaterval op reis!

Actief sinds 10 Dec. 2015
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 124345

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Roadtrip Nederland

31 Augustus 2019 - 27 September 2019

Patagonië 2019

29 September 2017 - 30 December 2017

Zuid-Oost Azië

19 December 2015 - 16 Januari 2016

Kia Ora!

Landen bezocht: