8. Terugweg - Reisverslag uit Lainchaur, Nepal van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu 8. Terugweg - Reisverslag uit Lainchaur, Nepal van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

8. Terugweg

Blijf op de hoogte en volg Marijke

14 Oktober 2017 | Nepal, Lainchaur

Ik voel me weer fris en fruitig en de zon schijnt met op de achtergrond een strakblauwe lucht en de bergen zijn uiteraard weer zichtbaar. Hallo vandaag! We lopen van Pherice naar Namche, waar we op de heenweg ook sliepen. Het wandelen gaat goed, al ben ik er halverwege de middag wel klaar mee. Pas na pas volgt en er komt geen eind aan!mr
Eindelijk in Namche loop ik langs een kapper waarbij het ook mogelijk is haren te wassen en te föhnen. Wat een verwennerij en dat voor 600 roepies, omgerekend nog geen 6 euro. We hebben ongeveer 10 dagen geen douche gezien, dus de kapster heeft er nogal werk aan. 2x shampoo, waarbij ze echt moet boenen om het schoon te krijgen en daarna nog cremespoeling. Ik voel me als nieuw!

  • 14 Oktober 2017 - 11:25

    Sandra:

    Heeeeeeerlijk jezelf ff laten verwennen en hoe kan n mens genieten dan!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Spraakwaterval op reis!

Actief sinds 10 Dec. 2015
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 124386

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Roadtrip Nederland

31 Augustus 2019 - 27 September 2019

Patagonië 2019

29 September 2017 - 30 December 2017

Zuid-Oost Azië

19 December 2015 - 16 Januari 2016

Kia Ora!

Landen bezocht: