17. Mag niet - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu 17. Mag niet - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

17. Mag niet

Blijf op de hoogte en volg Marijke

07 November 2017 | Maleisië, George Town

Ken je dat? Dat gevoel dat je juist als iets niet mag, precies datgene wel wilt doen? Afgelopen week had ik een reisdag van de Cameron highlands naar Georgetown op het eiland Penang (5 u). Ik snapte al niet zo goed hoe het openbaar vervoer hier zo schoon blijft, nergens een kruimeltje of snippertje te bekennen. In de bus kreeg ik het antwoord. Eten of drinken in de bus is verboden. Als je geluk hebt, maakt de chauffeur een stop en kun je buiten de bus even iets eten en drinken. Als je pech hebt zul je moeten wachten tot je op de plaats van bestemming bent. Dat is best lastig als je een droge mond hebt en een volle fles water in je tas die naar je lacht. Gelukkig had ik mijn waterzak met slang ook gevuld en in mijn dagrugzak gedaan en heb ik toch - stiekem - af en toe een slokje genomen.

  • 08 November 2017 - 13:50

    Ina Bodbijl:

    Ben je prins Charles en Camilla nog tegen gekomen? Zij waren ook in de buurt!

  • 09 November 2017 - 09:29

    Marijke:

    Ik heb ze niet gezien, maar wel enorm veel beveiling, politie en wegafsluitingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Spraakwaterval op reis!

Actief sinds 10 Dec. 2015
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 123767

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Roadtrip Nederland

31 Augustus 2019 - 27 September 2019

Patagonië 2019

29 September 2017 - 30 December 2017

Zuid-Oost Azië

19 December 2015 - 16 Januari 2016

Kia Ora!

Landen bezocht: