14. Selamat Datang Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu 14. Selamat Datang Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

14. Selamat Datang Maleisië

Blijf op de hoogte en volg Marijke

29 Oktober 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het kost wat moeite, maar ik ben gearriveerd. Een week voor vertrek werd mijn vlucht eerst gecanceld, daarna werd de vertrektijd met 48 uur verlaat. Voor mij was dat niet handig, want mijn visum verloopt op 29 oktober. Ik heb dan ook een claim ingediend om mijn geld terug te krijgen. Dat duurt tussen de 45 en 60 dagen en het is de vraag of ze dat goedkeuren. Ik kan er nu toch niks meer aan veranderen en afwachten dus maar. Ik moest natuurlijk wel een vlucht hebben, dus ik probeerde die vol goede moed via internet met mijn credit card te boeken. Alleen... mijn Rabo scanner lag nog in Nederland en boeken lukte dus niet. Uiteindelijk heb ik mijn moeder gevraagd een nieuwe vlucht te boeken en kwam ik toch in Maleisië. Wat is het schoon hier en goed geregeld! Er staan overal borden waar je heen moet, er hangt een stappenplan in welke volgorde je visum en bagage af moet halen en na het afgeven van mijn vingerafdrukken had ik binnen 1 minuut mijn visum. Ik moet even landen, want het is nogal een contrast, maar ik ga me hier wel redden denk ik!