10. Weer thuis! - Reisverslag uit Kloetinge, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu 10. Weer thuis! - Reisverslag uit Kloetinge, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

10. Weer thuis!

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

18 September 2024 | Nederland, Kloetinge

Weer thuis! De terugweg verliep redelijk en we kregen zelfs een mini rondleiding in een Roatel. Er stond bij onze pauzeplek een viertal containers op rij die je voor 29 euro de nacht kunt boeken. Toen we er een open zagen staan met beddengoed door het raam spiekten we even naar binnen. Vrijwel meteen kwam er een Duitse dame aan die nogal boos klonk. Het kwam erop neer dat we met haar wel mochten kijken, maar als zij er niet bij was zou er iets zwaaien, zo vertelde ze met opgeheven wijsvinger. In ons beste Duits vertelden we dat we de containers zo bijzonder vonden en even wilde kijken. Toen bleek dat we niks kwaads in de zin hadden mochten we zelfs even binnen kijken in een container. Het zag er best knus uit. Een bed, tv aan de muur bij het voeteneind, iets loopruimte en een eigen douche en toilet. Het enige minpuntje is dat je dan wel in the middle of nowhere bij een tankstation en een wegrestaurant zit.

Thuis werden we begroet door een enthousiast poezenbeestje. Ze bleef maar kopjes geven. De rest van de avond keurde ze ons geen blik waardig en heeft ze op eigen verzoek buiten doorgebracht. Katten…

• 18 September 2024 - 15:46

Angela: