7. Winterwonderland Seiser Alm - Reisverslag uit Siusi, Italië van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu 7. Winterwonderland Seiser Alm - Reisverslag uit Siusi, Italië van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

7. Winterwonderland Seiser Alm

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

14 September 2024 | Italië, Siusi

Na wat twijfel vanwege de sneeuw besluiten we om vandaag toch weer naar de Seiser Alm te gaan. In de winter wandelen ze hier tenslotte ook. Dit keer met de kabelbaan. Boven is het -4 graden en de wind is koud. Gelukkig is daar een wintersportwinkel en we kopen meteen maar een muts en handschoenen. Die hadden we namelijk niet meegenomen vanaf thuis.

Wat een ander zicht ten opzichte van afgelopen dinsdag. Toen hadden we groene weiden met weids uitzicht op de bergen, vandaag een winterwonderland met de bergen op de achtergrond. Onderweg zorgen koeien met bellen zo af en toe voor een muzikaal intermezzo. Net alsof ze allemaal een bel van een andere toon dragen. Verder is het vooral stil en komen we weinig andere wandelaars tegen. We lopen van berghut naar berghut en keren voldaan weer terug naar het hotel.