1. Voorpret - Reisverslag uit Goes, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu 1. Voorpret - Reisverslag uit Goes, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

1. Voorpret

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

05 September 2024 | Nederland, Goes

Dit keer geen rondreis, geen backpacken en tot voor kort zelfs geen voorbereiding. Cors en ik gaan georganiseerd op autovakantie, geboekt bij Eigen-wijze Reizen. De naam alleen al is fantastisch! We komen in een gespreid bedje terecht en hoeven alleen maar te kiezen welke van de vele wandelingen we willen doen. Dat

is nog eens andere koek dan alles zelf regelen, uitzoeken en organiseren! Zo anders dat ik tot vorige week niet eens wist dat de plaatsen een dubbele naam hebben. Italiaans en Duits. Wel zo handig om te weten als er maar een van de twee namen op het verkeersbord staat…

Rest ons nog wat praktische regelzaken, spullen pakken en de autorit erheen. Ik ben benieuwd!

• 05 September 2024 - 20:35

Ina Bodbijl:

Heel veel plezier, geniet van het avontuur en wij gaan goed voor je huis, tuin, poes en de wormen zorgen! [e-1f618]