6. Indiase tent Witteveen - Reisverslag uit Witteveen, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu 6. Indiase tent Witteveen - Reisverslag uit Witteveen, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

6. Indiase tent Witteveen

Blijf op de hoogte en volg Marijke

17 September 2020 | Nederland, Witteveen

Zodra we de camping oprijden krijgen we allebei een grijns van oor tot oor. Dit is leuk! En ook zeker het wachten waard. Een mini camping met Indiase tenten en dito aankleding inclusief riksja, wierook en een eigen 2pits gasstelletje om te koken staat naast de eigen koelkast. Op het terrein hangen Boeddhistische gebedsvlaggetjes, groeit bijpassende beplanting en er is een kruidenpluktuin om verse kruidenthee te maken. Ook is er de mogelijkheid om een kampvuurtje te maken, waar we graag gebruik van maken.
Op 10 minuten lopen is er een vis/zwemplas. De vissen bijten niet echt, dus we besluiten te zwemmen. Wat is dat koud! Vroeger was hier een zandafgraving en op het diepste punt is het zeker 20 meter diep. De locals die ons moed zien verzamelen proberen ons gerust te stellen met: het is even doorbijten, maar na een halfuur went het wel... We besluiten er even in te plonzen om daarna in de zon weer op te warmen. De Zeeuwse wateren zijn toch warmer!