30. Of juist 1. - Reisverslag uit Goes, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu 30. Of juist 1. - Reisverslag uit Goes, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

30. Of juist 1.

Blijf op de hoogte en volg Marijke

30 Augustus 2019 | Nederland, Goes

Ter voorbereiding op mijn nieuwe reis naar Patagonië (even Googlen en dan afbeeldingen kiezen) heb ik mijn blog weer opgezocht. Doordat ik eind 2017 geen blog meer in Nederland heb geschreven, staat er dat ik nog in Vietnam ben. Dat is niet zo! 2018 was een roerige tijd. Ik moest mijn draai weer vinden. De jetlag viel mee, het weer in het ritme komen en de vrijheid kwijt zijn viel erg tegen. Ik vond naast de baan waar ik 3 maanden verlof kreeg een tijdelijke baan, daarna een nieuwe toffe baan in Roosendaal, kocht een huis, knapte dat op met hulp van diverse lieve mensen en ging ondertussen nog even 10 dagen naar Finland. Finland heeft op een of andere manier de blog niet gehaald. Misschien te kort, misschien had ik de rust niet.
2019 op zijn beurt is ook best roerig. Ik kreeg bij mijn toffe baan meer uren aangeboden en besloot volledig voor één werkgever te gaan werken. Dat me dat nog zou overkomen, zo 10 jaar nadat ik mijn diploma behaalde! Keerzijde was wel een team waar ik toch al bijna 7 jaar met plezier werkte achterlaten. Dat team mis ik nog steeds wel eens, maar bij mijn nieuwe toffe baan vind ik de uitdaging die ik nodig heb en kan ik mezelf verder ontwikkelen. Elk voordeel heb zijn nadeel of was het nou...

Genoeg over de afgelopen tijd! Hallo Patagonië, prachtig mooie regio in Argentinië en Chili. Ik krik mijn Spaans wat op en ga dit avontuur weer aan. Hola Patagonia!

  • 24 Augustus 2019 - 20:03

    Ina:

    Hi lieve stoere dochter, ik kijk er naar uit om je avonturen te lezen. Succes met de laatste voorbereidingen!

  • 31 Augustus 2019 - 13:00

    José:

    Hoi Marijke,

    Goed dat je je blog weer gaat gebruiken voor deze reis naar Patagonië!!
    Staat ook bovenaan mijn lijstje van volgende grote reis.
    Ik zal je daarom ook zeker weer gaan volgen!!

    Heel veel plezier! En hoe lang ga je?

    Groetjes José

  • 31 Augustus 2019 - 13:01

    José:

    Hoi Marijke,

    Goed dat je je blog weer gaat gebruiken voor deze reis naar Patagonië!!
    Staat ook bovenaan mijn lijstje van volgende grote reis.
    Ik zal je daarom ook zeker weer gaan volgen!!

    Heel veel plezier! En hoe lang ga je?

    Groetjes José

  • 11 September 2019 - 14:27

    Kristel :

    Heej leukerd,
    Ook jij bent een toffe collega! En ik mis je op de werkvloer, dus je bent echt één van ons!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goes

Marijke

Spraakwaterval op reis!

Actief sinds 10 Dec. 2015
Verslag gelezen: 552
Totaal aantal bezoekers 124132

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Roadtrip Nederland

31 Augustus 2019 - 27 September 2019

Patagonië 2019

29 September 2017 - 30 December 2017

Zuid-Oost Azië

19 December 2015 - 16 Januari 2016

Kia Ora!

Landen bezocht: