Namaste - Reisverslag uit Goes, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu Namaste - Reisverslag uit Goes, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

Namaste

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

27 September 2017 | Nederland, Goes

Namaste!
Vanwege een tussendoor komend scriptiejaar wat later dan gedacht, maar hier ben ik weer! Er staat een nieuwe reis op het programma. De scriptie is inmiddels afgerond en ik mag me neurologopedist noemen.
Alleen... de reis gaat niet naar Nieuw-Zeeland, zoals ik aan het eind van mijn reis begin 2016 dacht, maar naar Nepal. Ik ben door André, reisleider van een eerdere reis benaderd of ik met hem en een clubje fanatiekelingen mee wil naar de BaseCamp van de Mount Everest. Na wat wikken en wegen besloot ik dat dit een once in je lifetime kans is en dat ik deze moet grijpen. En ja... als ik dan toch in Azië ben kan ik nog best een beetje verder reizen toch? Ik heb een heenticket naar Kathmandu (Nepal) geboekt en een terugticket vanaf Hanoi (Vietnam). Wat er in de tussentijd gebeurt horen jullie als ik zover ben.

Tot later!

  • 27 September 2017 - 21:30

    Annet Scheijgrond:

    Heel veel plezier Marijke! Maak er een mooie reis van! Groetjes, Annet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Spraakwaterval op reis!

Actief sinds 10 Dec. 2015
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 124147

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2020 - 25 September 2020

Roadtrip Nederland

31 Augustus 2019 - 27 September 2019

Patagonië 2019

29 September 2017 - 30 December 2017

Zuid-Oost Azië

19 December 2015 - 16 Januari 2016

Kia Ora!

Landen bezocht: