De laatste loodjes - Reisverslag uit Goes, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Goes, Nederland van Marijke Feijter - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Marijke

10 December 2015 | Nederland, Goes

Op veler verzoek heb ik een waarbenjij.nu aangemaakt. Dit schijnt zo te horen als je op reis gaat, ook al is het 'maar' 4 weken. De site en ik zijn nog geen dikke vrienden, maar hopelijk komt dat nog.
Daar zit ik dan thuis, met de laptop op schoot. Ik heb net even de reisverzekering met werelddekking betaald en uitgezocht hoe ik toch bereikbaar kan zijn in Nieuw Zeeland zonder dat het erg in de papieren loopt. Ik koop gewoon een buitenlandse simkaart. Ik ga straks mijn paspoort ophalen, nog een weekje werken en dan zit ik een heel weekend in het vliegtuig, onderweg naar Nieuw Zeeland.
Dromen zijn er om waar te maken toch?

• 19 December 2015 - 10:12

Ina:

Ha Marijke! Laatste nachtje thuis geslagen en straks gaat je avontuur beginnen. Goede reis en heel veel plezier in Nieuw Zeeland.